Ana sayfa 3 Boyutlu Şekiller ve Açınımları Kare Prizma Animasyonu ve Açınımı

Kare Prizma Animasyonu ve Açınımı

15587
65

Yazının devamında www.matematik.us tarafından özel olarak hazırlanmış 3 Boyutlu Kare Prizma animasyonu ve Kare Prizmanın açılımını bulabilirsiniz.

Kare Prizma Animasyonu

Kare Prizma Açılımı
Kağıda çıktısını alarak hemen Kare Prizmanızı oluşturabilirsiniz.

Kare Prizma Açılımı

Sağdaki açılır menüden SQUARE seçin.

Kare Prizma Nasıl Çizilir
Kare Prizma Nasıl Çizilir

65 YORUMLAR

  1. süper valla çok işime yardı yarn yazlım var 🙂 .) ablam çok güzel çizdi .D .D 😀 🙂 o:) =) türkçe yazılısı 😀 😀

    • İşinize yaradığına sevindim bu ve benzzeri ihtiyaçlarınızda da iletişim bağlantısını kullanarak istekte bulunabilirsiniz. Elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağız.

  2. süper ya iki tane yapıcaktım nası yapcam die düşünürken bu karşıma çıktı çooooooooook teşekkür ederim süper

  3. Yaa bunu kim yaptıysa allah ondan razı olsun. Yapamıyodum burayı açtım çok kolay bir şekilde çizdim.
    Çok güzel olmuş ve bunu kim yaptıysa ona çok teşekkür ediyorum.

  4. ihtiyaçlarımızı yazabileceğimizi söylemişsiniz o yüzden siden karenin şekli bozulmadan neler yapılabilir sorusunun cevabını yazarmısınız ? öğretmenimiz ödev verdi çok acil sadece çarşambaya kadar vaktim var

  5. çok teşekkürler acayip işime yaradı bunu bulmasaydım bi saat çizmeye uğraşıcaktım:))) uğraşacaktım allah razı olsun!!!!:) 🙂 🙂

  6. Süpeeeeer bu site olmasaydı ölecektim öğretmenim bana kızacaktı.Çizmeyi bilmediğim şekilleri bakarak çizdim çizmesi çok rahat yahu hadi arkadaşlar hemen deneyin

    • Açılıp kapanabilmesi için yapışacak kısımlarda normal yapışkan yerinde sakıza benzeyen yapışkanlardan kullanabilirsin,
      böylece yapışkanlı yeri ayırabilirsin, istediğinde de tekrar yapıştırabilirsin.

  7. sınavım benim için çok önemliydi ve ben bu sınavdan 92 aldım çok mutluyum teşekkürler…

  8. Çok teşekkür ederim baya yardımcı oldunuz ..:D Proje ödevim için gerekliydi bunun sayesinde 4 olan notumu 5’e çıkardııımmmm 😀 😀 😀 <3

  9. Süper Yaaa 5.sınıfa Gidiyorum.Performans Ödevi İçin Lazımdı.Çok Çok Çok Çok Çok İşime Yaradı Teşekkür Ediyorum Kim Yaptıysa Ellerinden Öpüyoruummm…. 🙂 🙂

  10. ya lütfen kare prizmanın adım adım çizilişini yazı yada resim ile belirtiniz. aradığımı bulamıyorum.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here